10 Temmuz 2018 Salı

YAKUT KIRMIZI

YAKUT KIRMIZI



Aşk tüm zamanların içinden geçer.

Arka kapak

Zamanın sınırlarını aşan bir yolculuğa hazır mısınız?

O, on iki zaman yolcusundan biri. Ve hayatı tamamen değişmek üzere...

Bazen sırlarla dolu bir ailede yaşamak gerçekten de zordur. En azından on altı yaşındaki Gwendolyn bundan kesinlikle emindir. Ta ki günün birinde kendini 18. Yüzyıl Londrası'ında bulana dek. Işte o zaman ailesinin en büyük sırrıni öğrenir: Zaman yolculuğu! Ancak bu yolculuklarda genç kızın hislerine yer yoktur. 
Çünkü aşk, durumu daha da karmaşık hale getirmekten baďka bir işe yaramaz!

Eğer bir romanın çikolatalı kek kadar yumuşak, tatlı ve baştan çıkarıcı olması mümkünse, yakut kırmızı kesinlikle o kitap olmalı. Bu son derece iştah açıcı, soluk kesici bilimkurgu ve aşk macerası karışımını herkes bir oturuşta okuyacak.

Augsburger Allgemeine

Yorum

Hani arka kapakta yazıyor ya çikolatalı kek kadar yumuşak, tatlı ve baştan çıkarıcı diye, kesinlikle çok haklı. Yoruma tamamen katılıyorum. Baş kahraman Gwendolyn'in sıradan hikayesiyle başlayan kitap sizi öyle bir çekiyor ki bırakmak biraz zor olabiliyor:D Şahsen ben ders çalışırken bile bazen aklıma girmiyor değildi o derece. Epey bir merak ettim ki her kitap bende öyle bir etki bırakmaz. Kitap Gwendoly'nin gözünden anlatıldığı için bana daha çok samimi geldi. Sanırım bu biraz da birinci kişili anlatımı sevdiğim için olabilir o ayrı. O kadar akıcı, o kadar içten bir dili vardı ki nasıl bitti ben anlamadım. Zamanda yolculuk sırasında yaşadıkları, 18. Yy Londrasının anlatılışı ve tabi diğer bir zaman yolcusu olan Gideon... Her şey ayrı bir merak konusuydu. Sıradan bir lise öğrencisiyken zaman yolcusu olduğunu öğrenen Gwendolyn için durum berbat gözükse de sonrasında gelişen olaylar onun için son derece ilginç, bir yandan tehlikeli bir yandan da heyecanli olacak. Romantizm, macera, heyecan... Bu kitapta aradığınız birçok duyguyu burada bulacağınızdan eminim. Yine okuyucuyu içinde bulunduğu dünyadan alıp farklı diyarlara götüren muhteşem bir kitap. Bazı yorumlar kitabın daha küçük yaşlara hitap ettiğini söylüyor ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Kitabı ilk aldığım zaman bende bir anlık tereddüte düşmedim degil tabi. Ama üniversiteden yeni mezun olan biri olarak ben kesinlikle sadece küçüklere hitap ettiğıni düşünmüyorum bu kitabın. Ama herkesin görüşü farklıdır ve saygı duyarım. Ha şunu da söylemeden geçmeyeyim, yakut kırmızının 2 tane de devam kitabı var. 2. Si safir mavi, 3. sü ise zümrüt yeşil. Yakut kırmızıyı bitirdiğime göre 2. Ye geçebilirim.😁 umarım siz de seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum😊 Farklı dünyalara götüren yeni bir kitapta görüşmek üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder